טיפולי פיגמנטציה וכתמים בעור

טיפולי פיגמנטציה מוניקה פכטר
טיפולי פיגמנטציה מוניקה פכטר

טיפולי פיגמנטציה

טיפולי פיגמנטציה

פיגמנטציה וכתמים  הינם בעיות עור נפוצות, תוצאה של ייצור מוגבר של מלנין, הפיגמנט האחראי לגוון עורנו.

אנחנו מאמינים שטיפול אפקטיבי בפיגמנטציה הוא הטיפול הניתן לבצע בכל ימי השנה ולא רק בעונת החורף. כי ככה אנחנו יכולים להגיע לתוצאות ולהמשיך לשמור אליהם גם בימי הקיץ.

במרכז שלנו בחרנו בשיטה מתקדמת בשם ה-Photodynamic Therapy תרפיה פוטו-ביודינמית, המבוססת על מחקרי קלינים רבים ברמת עולמי ונמצאת בשימוש בעולם הרפואה מזה שנים עם תוצאות לטיפול בכמה סוגי סרטן העור, וכן להמרצת צמיחת שיער.

שיטה המשלבת טכנולוגיה ומדע ומוכיחה שיחד ניתן לטפל בפיגמנטציה וכתמים במרבית המטופלים, ללא תופעות לוואי, ללא פרוצדורה כואבת וללא פגיעה אסתטית ועם רמת שביעות הרצון של המטופל גבוהה מאוד.

 

שיטת Photobiodynamic Skinox® Therapy היא אחד הפיתוחים החדשניים והבלעדיים של חברת Skymedic המשלבת מכשיר פוטותרפיה עם תמיסות רגישות לאור ההופכות את שיטת הפוטותרפיה לטיפול מתקדם, אפקטיבי מפני עצמו לגירוי, חידוש ותיקון העור.

מדובר בטיפול לא פולשני, ללא כאב אשר מתבצע ללא תקופת החלמה. הטיפול מתחיל ע"י מריחת תמיסה SKINOX עשירות בין היתר בחומצה טרנקצנית ו- 5-ALA (חומצה אמינו-לבולינית )  על אזורי הטיפול, כמה דקות לאחר המריחה חושפים את האזורים המטופלים למקור אור לד של מכשיר פוטותרפיה (אור ללא קרינה מזיקה) וכך מתחיל תהליך של ביו -הסטימולציה ברמת התא, ריפוי וחידוש פגמי עור.

השילוב המוצלח לא רק מטפל בבעית הפיגמנטציה גם מאפשר הגעה מהירה יותר לתוצאה טיפולית ראויה ומוריד את הסיכוי להופעתם של כתמים חדשים ופיגמנטציה חדשה.

כמו כמעט בכל הטיפולים האסתטיים, העקביות, תדירות הפגישות והמשך הטיפול בבית הינם חיוניים. למרות שבמקרים מסוימים ניתן לראות את התוצאות מהמפגש הראשון, אלו ישתפרו עם הפגישות הבאות. אנו ממליצים על סדרה של 6-8 טיפולים פרק זמן של שבוע - שבועיים בין טיפולים והמשך טיפול ביתי עם ערכת בית  SKINOX לטיפול בפיגמנטציה.

 


תוצאות שיטת SKINOX פיגמנציה
תוצאות שיטת SKINOX פיגמנציה
תוצאות שיטת SKINOX פיגמנציה

מעוניינת לשמוע עוד? תאמי פגישת ייעוץ עם מוניקה פכטר עוד היום בטלפון 052-8028136


בקרו אותנו בפייסבוק מוניקה פכטר

*הסברים על הטיפולי פנים וגוף מיועד למטרת מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי או אבחון. לקבלת ייעוץ אישי בנושא טיפולים אנא צרי קשר עם מוניקה פכטר. אם ישנם בעיות בריאותיות יש להתייעץ עם הרופא המטפל לפני כל טיפול.